جديدترين وضعيت كرونايي در ايران/ كرونا در 27 استان ركورد زد/ افزايش بستري كودكان 2 تا 14 سال در بيمارستان‌ها + نمودار و نقشه

گروه استان هاي خبرگزاري آنا – حسين بزاري؛ شيب كرونا طي روزهاي اخير به طرز عجيبي افزايش يافته است ، بطوريكه روزانه بيش از 25000 ايراني با Covid-19 به ويژه نوع انگليسي آلوده مي شوند و عمق فاجعه را نشان مي دهد. در حالي كه در ايران “ميزان مرگ و مير” 3.6 درصد و “نرخ …

منبع: اينترنشنال نيوز
جديدترين وضعيت كرونايي در ايران/ كرونا در 27 استان ركورد زد/ افزايش بستري كودكان 2 تا 14 سال در بيمارستان‌ها + نمودار و نقشه

جديدترين وضعيت كرونايي در ايران/ كرونا در 27 استان ركورد زد/ افزايش بستري كودكان 2 تا 14 سال در بيمارستان‌ها نمودار و نقشه https://international-news.ir/جديدترين-وضعيت-كرونايي-در-ايران-كرونا/ اينترنشنال نيوز Thu, 15 Apr 2021 17:54:17 0000 بين الملل https://international-news.ir/جديدترين-وضعيت-كرونايي-در-ايران-كرونا/

گروه استان هاي خبرگزاري آنا – حسين بزاري؛ شيب كرونا طي روزهاي اخير به طرز عجيبي افزايش يافته است ، بطوريكه روزانه بيش از 25000 ايراني با Covid-19 به ويژه نوع انگليسي آلوده مي شوند و عمق فاجعه را نشان مي دهد. در حالي كه در ايران “ميزان مرگ و مير” 3.6 درصد و “نرخ …

منبع: اينترنشنال نيوز
جديدترين وضعيت كرونايي در ايران/ كرونا در 27 استان ركورد زد/ افزايش بستري كودكان 2 تا 14 سال در بيمارستان‌ها نمودار و نقشه

گروه استان هاي خبرگزاري آنا – حسين بزاري؛ شيب كرونا طي روزهاي اخير به طرز عجيبي افزايش يافته است ، بطوريكه روزانه بيش از 25000 ايراني با Covid-19 به ويژه نوع انگليسي آلوده مي شوند و عمق فاجعه را نشان مي دهد.

در حالي كه در ايران “ميزان مرگ و مير” 3.6 درصد و “نرخ بهبودي” مربوطه 96.4 درصد تعيين شده است ، ميزان مرگ و مير روز به روز در حال افزايش است ، “رنگ برخي از شهرها از قرمز به آبي تبديل مي شود”.

با شيوع ويروس بدنام كرونا در كشور ، ممكن است در روزهاي آينده با مرگ لجام گسيخته تري روبرو شويم ، به ويژه در شهرها و ايالت هاي توريستي ، كه تعداد زيادي از مردم را در ايام نوروز پذيرا هستند.

بيشتر بخوانيد:

ايلام يك بيمارستان صحرايي در اصفهان تأسيس كرد

تخت هاي ICU در برخي بيمارستان ها به پايان رسيده است

شهرهاي قرمز را به سياه منتقل كنيد

فاجعه كورهام دورهام ها را پايان داد

چرا موج چهارم را گرفتيم؟

تاج برزيل رسيده است؟

شروع رسمي موج تاج چهارم در قسمت دوم

سيم پيچ تاج پيچيده تر شد نمودارها و نقشه ها

طعم رستوران ها تاج گل است

موج خطرناك چهارم زمين

سفره عقد در شهرها گسترده تر شد

Covid Rebellion – 19 بار اين بار از هر زمان ديگري بدتر است!

جوانان هدف اصلي تاج انگليس هستند

تاج انگليس بلند شد

طوفان كويد – به رهبري 19 تاج انگليس

آخرين اخبار كرونا در ايران / سيلي تاج قرمز شهرها را قرمز مي كند / سوغات نوروز در ريه هاي مردم ريشه دارد   نمودار و نقشه

مقصدهاي نوروزي بيشتر باعث شد كه شاهد افزايش مرگ و ميرها ، مناطق قرمزتر و شهرها باشيم.

كرونا اين روزها به ثبت ركوردها ادامه مي دهد ، در حالي كه بسياري از هموطنان ما كه به پروازهاي نوروزي رفته اند و مي توانند حمل و نقل باشند ، هنوز به بيمارستان ها و مراكز درماني مراجعه نكرده اند ، اين بدان معناست كه بايد منتظر روزهاي تاريك تر باشيم.

آخرين اخبار كرونا در ايران / سيلي تاج قرمز شهرها را قرمز مي كند / سوغات نوروز در ريه هاي مردم ريشه دارد   نمودار و نقشه

تا همين اواخر نتيجه آزمايش تاج هموطن كمتر از 50٪ بود ، اما بعد از نوروز اين درصد به 60-70 رسيد.

كادر پزشكي بيمارستانها كه بيش از يك سال از نجات هموطنان مزمن خود از خستگي امتناع نكردند ، تا نوروز (به ويژه اواخر ماه مارس) نسبتاً آرام بودند ، اما با آمدن سال جديد و با سرعت كامل حمله كردند.

چرا تهران سرخ شد؟

وضعيت اين روزهاي پايتخت نسبت به شيوع تاجگذاري تاريك تر است ، دلايل مختلفي براي آن وجود دارد.

يكي از دلايل اصلي وضعيت خطرناك تهران ، جابجايي روزانه 800000 نفر با مترو است كه برخي از هموطنان بدون مشاهده پرونده سلامت ، و گاهي بدون ماسك ، بدون آگاهي از عواقب ، از آن استفاده مي كنند.

از طرف ديگر تعداد مراجعه به بيماران سرپايي در پايتخت به 5000 مورد قابل توجه رسيده است و در آينده نزديك ممكن است فاجعه اي در اين شهر رخ دهد.

بعداً حضور فروشندگان در مترو منجر به شيوع ويروس كرونا در بين مردم شد و ريه هاي مردم را آرام كرد.

به گفته مقامات بهداشتي ، بيش از نيمي از آزمايشات تاج در تهران مثبت است و البته نبايد البرز را ناديده گرفت ، زيرا ترافيك بين تهران و البرز زياد است كه منجر به شيوع ويروس كرونا مي شود. از شخصي به شخص ديگر. منظور چنين فاجعه اي بود.

خطر كمبود تخت در بيمارستان هاي دولتي كرمانشاه

در حالي كه ستاد ملي ضد ويروس كرونا محدوديت هاي جديدي را در قطع زنجيره ويروس كرونا اعلام كرد ، برخي از هموطنان كرمانشاهي ، به ويژه اصناف ، اين ممنوعيت را اجرا نمي كنند و تعداد بيماران مبتلا به بيماري هاي قلبي عروقي در حال افزايش است. براي بستري شدن در بيمارستان

طبق آمار ، در قله چهارم تاج ، به جز استانهاي سيستان بلوچستان ، كام ، مازندران-يزد ركورد زد و در برخي از شهرها شاخص خطر به 28 رسيد.

با اين وجود ، آستانه اعلام وضعيت قرمز در اين شهر چهار است و وزارت بهداشت مجبور است اين وضعيت را در برخي از شهرها اعلام كند.

نگران كننده تر ، علي رغم اينكه تعداد كودكان بستري در سه شيوع قبلي بسيار محدود بود ، اين بار 19 كودك مبتلا به بيماري هاي قلبي عروقي در بيمارستان كودكان كرمانشاه بستري شدند.

بيمارستان هاي ايلام با بحران روبرو بودند

عادي سازي برخي از هموطنان ايلامي در كرونا وضعيت در اين ايالت را پيچيده كرده است ، بيمارستان هاي ايلام هم اكنون پر از بيماران ويروس كرونا است.

وجود 1400 بيمار مبتلا به بيماريهاي قلبي عروقي و بستري در بيمارستان ، نشانه وضعيت بحراني ايلام است.

افزايش بيماري حاد تنفسي در استان خراسان جنوبي

با موج چهارم تاجگذاري ، تعداد بيماران مبتلا به بيماري هاي قلبي عروقي در خراسان جنوبي افزايش يافته است و بيمارستان هاي اين ايالت در حال پر شدن هستند.

با توجه به ارتفاعات جولان ، تعداد بيماران در استان خراسان جنوبي به بالاترين سطح در ماه هاي اخير رسيده است.

بيماران ويروس كرونا 2 و 88 ساله در بيمارستانهاي كاشان

بيمارستان شهيد بهشت ​​كاشان سيدالشهدا در سيدالشهدا B بارانگل پر از بيماري هاي قلبي عروقي به ويژه بيماري هاي حاد تنفسي است كه تعداد آنها 332 نفر است.

كودكان از Korona در امان نيستند ، و كودكان يك و دو ساله با Covid-19 در كاشا بستري شدند.

نيشابور در موقعيت قرمز كرونا باقي مانده است

نيشابور اين روزها وضعيت نگران كننده اي دارد ، گرايش افراد بستري در اين شهر افزايش يافته است.

آيين بريتانيا در شهر نيشابور بسيار مشهور است ، و در حال حاضر 14 ساله و كودك و 14 ساله سين يك زن باردار مبتلا به Covid-19 در بيمارستان حكيم در نيشابور بستري است.

افزايش افراد مجرد در استان سمنان

در حالي كه شهرهاي سمنان ، شاهرود ، دامغان و گرمسار قرمز رنگ هستند ، مهديشهر ، سرخه ، ميامي با رنگ نارنجي و آرادان با رنگ زرد مواجه هستند ، شمار كشته ها نيز به شدت افزايش يافته است.

428 نفر در بيمارستان هاي تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكي ، بهداشت و پزشكي سمنان و شاهرود بستري شده اند و 961 نفر از مجموع افراد مبتلا به بيماري هاي قلبي عروقي در اين ايالت تاكنون از دست رفته اند.

روند رو به رشد بيماري هاي قلبي عروقي در استان يزد

طي روزهاي اخير استان يزد از نظر تعداد بيماران مبتلا به بيماري هاي قلبي عروقي در وضعيت اسفباري قرار گرفته است ، به طوري كه تعداد تخميني بستري شدن در بيمارستان هاي قلبي عروقي در استان يزد به 582 نفر رسيده است.

92 نفر از آنها به دليل وخيم تر بودن در بخش مراقبت هاي ويژه در حال دريافت خدمات هستند.

بيماري كرونا در شهرستان گيلان در حال افزايش است

ايالت جيلان هنوز با كرونا دست و پنجه نرم مي كند و تعداد بيماران Covid-19 در اين منطقه روز به روز در حال افزايش است.

در حال حاضر ، 1050 بيمار ويروس كرونا در گيلان بستري شده اند و 220 نفر ديگر در 24 ساعت گذشته به آنها اضافه شده اند.

شهرهايي كه از نارنجي به قرمز تغيير رنگ داده اند

اگرچه در چند روز گذشته رنگ استانها تثبيت شده است ، تعداد شهرهاي سرخ 257 در روز بود ، در 24 ساعت گذشته وضعيت بدتر شده است ، و اكنون خطر Coveid-19 ، به ويژه تاج انگليس ، تهديد زندگي تك تك شهروندان

متأسفانه ، اين قاعده دوباره به نارنجي و شهرهايي با وضعيت زرد تبديل شده است كه دوباره قرمز و نارنجي شده اند و در اين شرايط بايد منتظر روزهاي سخت باشيم.

آخرين اخبار كرونا در ايران / سيلي تاج قرمز شهرها را قرمز مي كند / سوغات نوروز در ريه هاي مردم ريشه دارد   نمودار و نقشه

طبق آخرين گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي ، 295 شهر سرخ و 99 شهر در وضعيت نارنجي قرار دارند و طبق ستاد ملي كرونا ، “به” شهرهاي “نارنجي” وضعيت “قرمز” ممنوع است.

علاوه بر اين ، 45 شهر زرد و فقط 9 شهر آبي هستند.

شهرستان: در آذربايجان شرقي: كاليبر آل مالكا ، در آذربايجان غربي: چالدران و سردشت ، بيله سوار ، پارس آباد ، خلخال ، سرعين ، گرمي عش مشگين شهر در اردبيل ، چادگان در اصفهان ، اشتهارد در استان البرز ، جمران ، سيروان استان چهارمحال و بختيار ، طبس ، استان خراسان جنوبي طبس ، بجستان ، بردسكا ، تربت جام آم ، تربت حيدريه و كاشمر استان خراسان رضوي ، استان اجارم و گرمه شمالي استان خراسان: و استان فارس ، بردسير در كرمان ، دالاهو و قصر شيرين در استان كرمانشاه ، گاليكش در استان گلستان ، سياهكل ، شفت و ماسال در استان گيلان ، جزيره كيش در استان هرمزگان و اسدآباد در حمد. در 24 ساعت گذشته تغيير رنگ داده و در وضعيت خوبي قرار دارد قرمز: آنها واقع شده بودند

اينها شهرهايي هستند كه از زرد به نارنجي تغيير كرده اند. كوثر و نير در اردبيل ، كشاورزان در اصفهان ، اجاق گاز و خليل آباد در خراسان رضوي ، مانه و سملگان در خراسان شمالي ، ايجرود در استان جان آنجان ، علي آباد و كلاله در استان گلستان: استان گلستان

آخرين اخبار كرونا در ايران / سيلي تاج قرمز شهرها را قرمز مي كند / سوغات نوروز در ريه هاي مردم ريشه دارد   نمودار و نقشه

از طرف ديگر ، شهرها شوش در استان خوزستان ، سپيدان در استان فارس و بم در استان كرمان آنها به دليل تثبيت روند بستري شدن در بيمارستان ، وضعيت خود را از قرمز به نارنجي تغيير دادند.

طبق اعلام ستاد ملي تاج گل ملي در شهرهاي سرخ ، به تشخيص بالاترين مقام ، حضور كاركنان در شركت هاي ارائه دهنده خدمات اساسي 50٪ كاهش مي يابد. حضور كارمندان در ساير ادارات و دفاتر نيز دو سوم كاهش مي يابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، حوزه هاي علميه ، م institutionsسسات آموزش عالي در شهرهاي قرمز نارنجي نيز كاملاً تعطيل است.

برگزاري نماز جمعه ، مساجد ، نماز جماعت روزانه ، مراسم مذهبي در شهرهاي داراي وضعيت قرمز و نارنجي ممنوع است.

در شهرهاي اورنج ، حضور كارمندان خدمات و دفاتر اصلي يك سوم كاهش مي يابد. علاوه بر اين ، نيمي از كارمندان ساير دستگاه ها ممكن است در دفاتر حضور داشته باشند.

طبق آمار امروز (24 آوريل) ، تمام مراكز ايالتي قرمز هستند و اوضاع اسفناك شده است.

نام شهرهاي داراي وضعيت نارنجي قرمز كه به اين شهرها سفر مي كنند ممنوع است ؛ متخلفان به ترتيب يك ميليون درام يا 500 هزار درام جريمه مي شوند. اينجا بخوانيد

انتهاي پيام / 4078 /

منبع: اينترنشنال نيوز
جديدترين وضعيت كرونايي در ايران/ كرونا در 27 استان ركورد زد/ افزايش بستري كودكان 2 تا 14 سال در بيمارستان‌ها نمودار و نقشه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.